Întrebări frecvente | Întrebări frecvente
Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.
Livrări și curieri
1. Cine va face livrarea?
Houseware își livrează coletele prin intermediul companiei de curierat Speedy la sediul lor și la o adresă exactă.
2. Există o taxă de livrare și cât este aceasta?
Prețul de livrare este de 7 leva și este fix pentru întreaga țară.
Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 100 BGN.
3. Am opțiunea de a previzualiza livrarea înainte de a o plăti?
Fiecare livrare are o opțiune de previzualizare. Puteți deschide livrarea în fața curierului și o puteți examina înainte de a plăti comanda.
4. Pot primi expedierea la o anumită oră?
Dacă primești comanda prin Rapido/Speedy, vei primi un SMS cu un link din care poți gestiona comanda, o poți redirecționa și poți vedea ora exactă de livrare.
5. Cât timp va dura până voi primi expedierea?
După plasarea comenzii, livrarea se efectuează în termen de 2 zile lucrătoare, cu excepția localităților vizitate în mod programat și cu excepția perioadelor precum Black Friday sau a celor extraordinare, pe care Houseware le anunță în avans în magazin. Comenzile plasate după ora 12:30 în zilele lucrătoare sunt procesate a doua zi lucrătoare.
6. Unde este livrarea mea?
Dacă doriți să primiți informații despre locația exactă a transportului dumneavoastră, trebuie să aveți numărul avizului de trăsură. În cazul în care nu aveți unul, puteți contacta unul dintre asociații noștri, care vi-l va furniza și vă va ajuta să aflați exact unde se află transportul dumneavoastră.
Comenzi și vouchere
1. Mi-a plăcut un produs, cum îl pot comanda?
Adăugați produsul în coș apăsând butonul ADĂUGAȚI. Produsul va fi adăugat în coș în colțul din dreapta sus. Continuați navigarea și cumpărăturile - produsul va fi în coș. Când doriți să comandați, apăsați butonul coș. Pe ecran veți putea vedea detaliile comenzii și prețul de livrare. Apăsați COMANDĂ. Dacă aveți un cont, conectați-vă cu un nume de utilizator și o parolă. Dacă nu aveți unul, va trebui să creați unul nou apăsând ÎNREGISTRARE. După înregistrare, trebuie să adăugați o adresă de livrare, o metodă de livrare - la un sediu sau la o adresă și o metodă de plată. După finalizarea comenzii, veți primi o confirmare a acesteia la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul înregistrării.
2. Voi primi confirmarea comenzii mele?
Da, desigur. Dacă ați furnizat o adresă de e-mail în comanda dvs., veți primi un e-mail de confirmare pentru comanda plasată imediat după finalizarea acesteia pe site-ul nostru. În plus, Houseware se angajează să contacteze fiecare client care a plasat o comandă, folosind numărul de telefon furnizat în aceasta, în termen de 1 zi lucrătoare pentru a primi confirmarea comenzii și a clarifica detaliile acesteia. În weekenduri și de sărbătorile legale, acest lucru se întâmplă în prima zi lucrătoare, iar pentru perioada Black Friday - cât mai curând posibil.
3. Pot primi o factură pentru comanda mea?
Pentru fiecare comandă plasată pe houseware.bg puteți primi și o factură, iar dumneavoastră trebuie să specificați dacă doriți una. Dacă ați încurcat detaliile facturii, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail.
4. Ce înseamnă PROMOCODE și cum îl pot folosi?
Dacă aveți un COD PROMOȚIONAL, îl puteți utiliza introducându-l în prima etapă a comenzii. Există un câmp sub butonul COMANDĂ unde puteți introduce codul.
5. De ce nu a fost reflectat codul promoțional în comandă?
Dacă codul promoțional nu apare în comanda dvs., motivele pot fi următoarele:
1. Termenul limită a expirat.
2. Codul este valabil și pentru alte produse
3. Eroare tehnică
Termenii și condițiile de utilizare a fiecărui cod promoțional pot fi găsite în e-mailul pe care l-ați primit sau în regulamentul campaniei active relevante din care l-ați primit. Dacă, în ciuda îndeplinirii termenilor și condițiilor de aplicare a unui voucher, acesta tot nu se reflectă în comanda dvs., vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail specificată (office@sapirbg.com) sau telefonic la 0889 420 545.
6. Pot anula o comandă pe care am plasat-o?
Orice comandă plasată poate fi anulată, dar este recomandat ca acest lucru să se facă cât mai curând posibil după solicitarea acesteia. Echipa noastră lucrează rapid și procesează o mare parte din comenzi în aceeași zi în care acestea sunt înregistrate, așa că este important să anulați prompt comanda plasată. În profilul dvs. aveți posibilitatea de a face acest lucru dând clic pe retururi și apoi pe anulare.
7. Doresc să-mi modific comanda
Pentru a modifica comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail (office@sapirbg.com) sau telefonic la numărul de telefon 0889 420 545.
Returnări și garanție
1. Am opțiunea de a returna un produs achiziționat?
În cazul vânzărilor la distanță, aveți dreptul de a anula comanda și de a returna produsul în termen de 14 zile de la plasarea comenzii. Returul se poate face dacă produsul este în starea în care a fost primit, inclusiv ambalajul original și toate accesoriile însoțitoare (dacă există).
2. Produsele oferite beneficiază de garanție comercială?
Toate electrocasnicele oferite de Houseware au o garanție de 24 de luni, cu excepția celor cu o garanție mai lungă menționată explicit, precum și a râșnițelor electrice, pentru care se aplică o garanție de 6 luni. Pentru produsele din categoriile Oale sub presiune și Storcătoare de fructe, este valabilă și o garanție de 6 luni.
3. În ce cazuri are Houseware dreptul de a refuza o garanție?
Garanția nu acoperă defectele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului, încărcare excesivă sau utilizare contrară instrucțiunilor de utilizare, garanției și caracteristicilor tehnice ale produsului. Garanția produsului nu acoperă uzura, deteriorarea accidentală sau deteriorarea cauzată de utilizarea necorespunzătoare a produsului. Vă recomandăm insistent să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare pentru a asigura utilizarea corectă a dispozitivului pe întreaga perioadă de utilizare. Vă rugăm să rețineți că perioada de garanție de 24 de luni nu se reînnoiește la livrarea produsului înlocuit. Aceasta este valabilă de la livrarea produsului original.
4. Am primit un produs defect, lipsește un accesoriu sau o piesă funcțională. Ce ar trebui să fac?
În acest caz, puteți refuza acceptarea produsului la livrarea de către curier. Dacă ați neglijat să examinați în detaliu produsul pe care l-ați achiziționat deja și descoperiți vreo neconformitate, trebuie să ne contactați la datele de contact specificate, astfel încât să vă putem informa despre procedura de aducere a produsului la conformitate.
5. Cum returnez un produs?
Pentru a returna un produs sau întreaga comandă, trebuie să ne contactați la următoarele numere de telefon: 0889 420 545 sau office@sapirbg.com.
6. Cine este responsabil pentru costurile de livrare la returnarea unui produs?
În cazurile în care produsul primit corespunde cu ceea ce este indicat pe site și nu este defect, costurile de transport sunt suportate de destinatar. În cazul invers, când produsul prezintă un defect sau integritatea acestuia este compromisă (piese lipsă, accesorii etc.), costurile de transport sunt suportate de Houseware. Atunci când clientul dorește să înlocuiască un produs cu altul, fără ca acesta să fie defect, costurile de transport în ambele sensuri sunt suportate de acesta.
7. În cât timp pot aștepta o rambursare pentru suma plătită pentru un anumit produs?
Houseware va rambursa suma plătită pentru un anumit produs în termen de maximum 14 zile de la primirea produsului înapoi în depozitul nostru. În mod normal, rambursăm sumele prin transfer bancar.
