Garanție și service
Află cum să profiți de service-ul în garanție.
Toate produsele de pe site-ul Houseware beneficiază de o garanție comercială valabilă, în conformitate cu legislația actuală din Bulgaria.
Toate electrocasnicele oferite de Houseware au o garanție de 24 de luni, cu excepția celor cu o garanție mai lungă menționată explicit, precum și a râșnițelor electrice, pentru care se aplică o garanție de 6 luni. Pentru produsele din categoriile Oale sub presiune și Storcătoare de fructe, este valabilă și o garanție de 6 luni.
Toate cardurile de garanție emise de producător trebuie incluse în cutiile produsului. Lipsa cardurilor de garanție NU înseamnă că un produs nu este eligibil pentru service în garanție. Toate produsele, cu excepția cazurilor menționate în mod expres mai sus, beneficiază de service complet în perioada de garanție menționată.
Houseware are dreptul de a refuza garanția. De ce?
Garanția nu acoperă defectele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului, încărcare excesivă sau utilizare contrară instrucțiunilor de utilizare, garanției și caracteristicilor tehnice ale produsului. Garanția produsului nu acoperă uzura, deteriorarea accidentală sau deteriorarea cauzată de utilizarea necorespunzătoare a produsului. Vă recomandăm insistent să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare pentru a asigura utilizarea corectă a dispozitivului pe întreaga sa perioadă de utilizare. Vă rugăm să rețineți că perioada de garanție de 24 de luni nu se reînnoiește la livrarea produsului înlocuit. Aceasta este valabilă de la livrarea produsului original.
Produsele neambalate sunt supuse garanției?
Da, produsele neambalate beneficiază de aceleași condiții de garanție ca și produsele standard.
Cum să profiți de serviciu?
În cazul în care constatați un defect la un aparat electrocasnic achiziționat de la Houseware , tot ce trebuie să faceți este să ne contactați într-un mod convenabil pentru dumneavoastră - telefonic la 0889 420 545 sau prin e-mail: office@sapirbg.com, după care vă vom ajuta să reparați sau să înlocuiți produsul.
Poți duce personal produsul la reparat?
Da, după o discuție telefonică cu angajatul nostru, în care ați specificat în prealabil avaria, procedura exactă, precum și cel mai apropiat și convenabil service pentru dumneavoastră, puteți duce personal dispozitivul la service, iar acesta trebuie să fie însoțit de documentele originale, inclusiv un card de garanție și o chitanță pentru un mandat poștal (în cazul în care livrarea a fost ramburs) sau o factură.
Toate expedierile sunt trimise cu opțiunea „Previzualizare înainte de plată”.
Rugăm toți clienții noștri să inspecteze cu atenție produsele pentru a depista eventualele deteriorări și articole lipsă în momentul livrării. Dacă găsiți o problemă, vă rugăm să creați un protocol de expediere deteriorat cu curierul. În caz contrar, curierul va marca expedierea ca „Primită fără notificare prealabilă” și nu vom putea onora reclamația dumneavoastră.
Toate produsele de pe site-ul Houseware beneficiază de o garanție comercială valabilă, în conformitate cu legislația actuală din Bulgaria.
Toate electrocasnicele oferite de Houseware au o garanție de 24 de luni, cu excepția celor cu o garanție mai lungă menționată explicit, precum și a râșnițelor electrice, pentru care se aplică o garanție de 6 luni. Pentru produsele din categoriile Oale sub presiune și Storcătoare de fructe, este valabilă și o garanție de 6 luni.
Toate cardurile de garanție emise de producător trebuie incluse în cutiile produsului. Lipsa cardurilor de garanție NU înseamnă că un produs nu este eligibil pentru service în garanție. Toate produsele, cu excepția cazurilor menționate în mod expres mai sus, beneficiază de service complet în perioada de garanție menționată.
Houseware are dreptul de a refuza garanția. De ce?
Garanția nu acoperă defectele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului, încărcare excesivă sau utilizare contrară instrucțiunilor de utilizare, garanției și caracteristicilor tehnice ale produsului. Garanția produsului nu acoperă uzura, deteriorarea accidentală sau deteriorarea cauzată de utilizarea necorespunzătoare a produsului. Vă recomandăm insistent să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare pentru a asigura utilizarea corectă a dispozitivului pe întreaga sa perioadă de utilizare. Vă rugăm să rețineți că perioada de garanție de 24 de luni nu se reînnoiește la livrarea produsului înlocuit. Aceasta este valabilă de la livrarea produsului original.
Produsele neambalate sunt supuse garanției?
Da, produsele neambalate beneficiază de aceleași condiții de garanție ca și produsele standard.
Cum să profiți de serviciu?
În cazul în care constatați un defect la un aparat electrocasnic achiziționat de la Houseware , tot ce trebuie să faceți este să ne contactați într-un mod convenabil pentru dumneavoastră - telefonic la 0889 420 545 sau prin e-mail: office@sapirbg.com, după care vă vom ajuta să reparați sau să înlocuiți produsul.
Poți duce personal produsul la reparat?
Da, după o discuție telefonică cu angajatul nostru, în care ați specificat în prealabil avaria, procedura exactă, precum și cel mai apropiat și convenabil service pentru dumneavoastră, puteți duce personal dispozitivul la service, iar acesta trebuie să fie însoțit de documentele originale, inclusiv un card de garanție și o chitanță pentru un mandat poștal (în cazul în care livrarea a fost ramburs) sau o factură.
Toate expedierile sunt trimise cu opțiunea „Previzualizare înainte de plată”.
Rugăm toți clienții noștri să inspecteze cu atenție produsele pentru a depista eventualele deteriorări și articole lipsă în momentul livrării. Dacă găsiți o problemă, vă rugăm să creați un protocol de expediere deteriorat cu curierul. În caz contrar, curierul va marca expedierea ca „Primită fără notificare prealabilă” și nu vom putea onora reclamația dumneavoastră.
